Translation tool

marți, 17 iulie 2012

YO3FVR/p...

Imi cer scuze ca am intarziat atat de mult cu transmiterea LOG-urilor, dar am fost foarte ocupat si nu am avut timp sa le "transcriu" in format electronic.
In prima seara, pe 29 iunie, imediat dupa ce am rezolvat formalitatile de cazare, am plecat catre plaja situata intre cele doua Eforii, marcata ca YOFF-381 (Foto 1). M-am invartit cam un sfert de ora, incercand sa gasesc un loc cat de cat accesibil intre numeroasele constructii ridicate in zona. Lucru destul de greu deoarece plaja nu este foarte bine luminata, dar pana la urma am reusit. Ce-i drept, din apropiere eram "supravegheat" si de o haita de caini, insa, cum meciul Spania-Portugalia era in plina desfasurare, iar zona era plina de spectatori, patrupedele au stat linistite. Astfel, am putut sa-mi instalez linistit antena pe capota masinii si... am inceput. Nu am fost insa in stare sa stau mai mult de o ora si jumatate asa ca m-am multumit cu 16 legaturi si am lasat-o pentru a doua zi.
A doua zi, in acelasi loc (Foto 2), am inceput mai intai cu cateva fotografii (Foto 3, 4 si 5) dupa care am reluat activitatea, pana aproape de miezul noptii, adaugand inca 72 de legaturi pentru YOFF-381.
Urmatoarea zi a fost rezervata zonei YOFF-149, lacul Techirghiol (Foto 6 si 7). Vremea a fost superba si, pentru ca nu mai eram inconjurat de alte "vietati" am putut lucra, mult mai lejer, la aer, vreme de aproape 6 ore, adunand 130 de legaturi. Desi nu se intunecase inca, trebuia sa ma opresc si sa ma indrept spre camera de hotel, ca sa apuc sa recapitulez cate ceva pentru examenul de a doua zi, la cursul care imi prilejuise vizita in Eforie.
Ca si in celelalte iesiri, am folosit acelasi transceiver QRP, Hendricks PFR-3, dar am inlocuit antena random/long wire cu o antena portabila multibanda, MAAS HVT-400.
Best 73 !
Catalin, YO3FVR

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu