Translation tool

vineri, 19 aprilie 2013

18 APRILIE 2013 - ZIUA MONDIALA A RADIOAMATORILOR



            Am anuntat la QTC si in banda, apoi am lucrat joi din YOFF - 177 cu indicativul special YP20ARER. Era un test pentru mine de a verifica posibilitatea de a lucra ca un “veritabil DX” in benzile de US.  Testul a reusit, am lucrat in SSB, PSK 31 si 63 si UUS in 2 m FM.

            Am reusit 414 legaturi radio cu 41 de tari si 3 continente (Europa, Asia, America de Nord). Am inceput cu apel in 7 MHz la 5:28 si europenii au inceput sa strige dupa mine. OE, DL, OM, OK, 9A, UY, IT9, I, IS0, SP, LZ,  si incet s-au strans zeci de legaturi in log. Ritmul la inceput a fost cam de o legatura pe minut, apoi am ajuns la 2 si 3 legaturi pe minut. Cand vocea ma lasa, treceam in PSK sau in RTTY.  Apoi continuam cu apeluri in 2 m FM si dupa ce mai faceam cateva legaturi acolo reveneam in US fie in 14 MHz, fie in 18 MHz . Spre seara banda de 3,7 MHz s-a deschis si am facut legaturi cu statiile din YO. Cateva deschideri sporadice in 21 MHz m-au ajutat sa lucrez si acolo 3 statii. Vremea  a fost foarte buna, propagarea la fel. Multumesc celor din YO care au participat la acest frumos maraton radioamatoricesc. In luna mai vreau sa merg si in alte rezervatii YOFF noi ca sa le activez.  In iunie avem concursul ecologist GreenParty 2013 la care va invit sa participati.  
Info la http://wff-yo.blogspot.ro/p/blog-page_5.html

Cu prietenie, Cezar-YP20ARER.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu