Translation tool

duminică, 29 septembrie 2013

Mini DXpeditia lui Cezar, YO6CUF(5)

...pe varf....
Vineri, 27.09.2013 am urcat la Poiana Brasov si de acolo, cu telecabina sus in Postavarul pentru a reactiva YOFF-390, respectiv YO/EC-011
Harta turistica a zonei.
Vreme rece si cu multa ceata. Am lucrat atat in 145 MHz cat si in 14 si 7 MHz. Temperatura la inceput era de 3 grade Celsius, dar apoi a scazut pana la 0 gr. Celsius, asa ca spre ora 16:00 UTC am renuntat sa mai lucrez din cauza frigului, iar bateria de 12 V/ 70Ah dadea semne de epuizare. Am lucrat im medie cu circa 25-30 W ca sa pot economisi curentul si am avut surpriza sa fac foarte multi englezi si elvetieni. Antena de 14 MHz a mers bine acolo, dar in 7 MHz mergea prost, asa ca am lucrat mai putin . 73 Cezar, YO6CUF 
Mai multe imagini aici

.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu