Translation tool

luni, 4 noiembrie 2013

O noua locatie in YOFF-314 cu YP7WFF

Intr-o frumoasa zi de toamna, mai precis in 23 octombrie 2013,  proble- mele de serviciu m-au adus in nordul judetului, mai sus de localitatea Schela. Un drum forestier pleaca de la iesire din localitate, urca in Muntii Vâlcanului, ii traverseaza pâna la Cabana Transelectrica  ( unde este un punct de deschiciurarea al liniei de energie ) si coboara in final in localitatea Lupeni, HD. Drumul forestier traverseaza mai multe paduri si urca rapid de la cota medie a judetului de 210 metri la aproape 1000 metri unde, dupa ultima panta luata pieptis, ti se dezvaluie o frumoasa poiana: Poiana lui Mihai. Putin cunoscuta chiar si de gorjeni.  Aici este ridicat un frumos monument care domina toata partea de sud a judetului.


 De pe o placa de marmura aflam o poveste interesanta. Istoricul Nicolae BALCESCU:  Astfel in cele dintai zile ale lui Decembrie 1600 intra in Ardeal prin pasul Vulcanului  Mihai Voda. Trece prin Hateg si se indreapta spre Deva. Frumoasa locatie este inclusa in zona protejata Nordul Gorjului de Vest, YOFF-314 si WW Loc KN15PF.

Am avut la dispozite cam o ora sa fac si trafic radio, folosind indicativul nostru dedicat de la club: YP7WFF.  Pe lânga obisnuitul IC7000 + AAT MFJ929 lucrind pe o antena verticala am avut cu mine, pentru prima data, si noul meu KENWOOD TM-D710. Din pacate nu am reusit decit 3 QSO-uri in V/UHF.


 
Mai norocos am fost in banda de 20 metri unde traficul facil in SSB mi-a adus intr-o ora  107 QSO-uri cu statii din 26 entitati DXCC si trei continente ( EU, AS si NA ). Au fost si câteva postari pe popularul cluster de la OH2AQ.

QSO-uri au fost incarcate de Pit in baza de date WWFF. Una peste alta o excelenta excursie intr-o zi de toamna.

73/44 Sorin, YO7CKQ

Un comentariu: