Translation tool

luni, 13 octombrie 2014

YOFF-010 - o activare a lui Cezar, YO6CUF/p

Cezar, YO6CUF/p
In perioada 18-20 septembrie 2014 am avut o mica vacanta cu familia in Muntii Piatra Craiului, mai precis, pe valea care duce catre Dambovicioara .  Aici m-am cazat la o pensiune intre munti , iar apoi am montat antenele si statia intr-o poienita de langa pensiune, avand ca sursa de alimentare 220V  trasi de acolo cu un cablu electric lung de 70 de metri. Vremea a fost foarte buna si propagarea acceptabila.
 Am lucrat pe 18 si 19 septembrie pentru YOFF-010.
Am facut si numeroase plimbari in zona, vizitand pestera Dambovicioarei, Pestera Ursilor si alte caverne din zona. Peste tot am facut fotografii. Am avut-o langa mine tot timpul pe nepotica mea SARAH de 4 ani care a fost impresionata de tot ceea ce a vazut.
Sambata seara ne-am intors la Codlea si sper sa mai fac in octombrie o iesire in Cheile Rasnoavei, care sunt de asemenea foarte frumoase.
O serie de imagini se pot vedea la http://arerromania.blogspot.ro/2014/10/expeditia-din-yoff-010-muntii-piatra.html

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu